nöjd

är jättenöjd med min nya telefon.. den e kul och söt..

sitter i skolan och försöker göra en omvärldsanalys till mitt fingerade företag
omvärldsanalysen är en del av all den research vi ska göra inför att "starta upp" det..
eller vi ska ju inte starta det.. men vi ska arbeta som att vi skulle start upp det...
det är svårt.. eller som min lärare hävdar.. OVANT...

researchen går ut på att kolla vad det kan finnas för tänkta kunder, konkurrenter och intressenter
så att man vet allt sånt när det är dags.. att starta företaget...
tror att det är en jättebra övning.. men facebook är ju roligare måste jag säga...

men det blir nog bra.. hela skissen ska vara inne 1/4 och
vi har en lite träff med läraren på tisdag då vi ska se hur det har gått med de
första bitarna... dvs den där omvärdsanalysen... så jag har ju tid på mig

men ibland är det inte bra med mkt tid för då tänker man att jag kan göra det imorgon

sitter allså i skolan idag och har eget arbete på fm, sen har vi möte med vår
utbildningsledare, bara vi som arrangerade resan och sen har vi lektion på eftermiddagen
hoppas på att sluta tio i tre så att jag är hemma i stan igen vid fem..
tänkte ses med sambon på stan och få mig en semla så god...

hoppas att alla har det bra..
kram till er som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0