nära nu...

usch står hemskt nära väggen idag...
den där väggen som man ska passa sig för att gå in i
det är nästan så att den lockar... för den lovar mig vila
men jag vet att det inte skulle bli bra..

vaknar och är inte ens i närheten till utsövd..
känns som jag nyss la mig..
och det finns bara ett svart hål mellan kväll & morgon
kunde inte fara till skolan idag och kommer inte fara imorgon
då mamma får sin dom, de ska söva henne och gå in och
känna på tumören så de kan ta beslut om fortsatt behandling

har just satt igång en maskin tvätt och ätit lite macka

menar inte, i mitt förra inlägg, att man inte bara ska stå ut
med den man lever med det hoppas jag att alla förstår
klart jag är lycklig och klart jag tyker om min sambo sanslöst mkt
men det är inte lätt att hitta ngn som kan stå ut med mig
och jag tror det är det jag ville ha sagt... att det var det svåra

kommer inte in på msn och blir tokig...
jag har faktiskt ett litet gäng med underbara vänner där
som stöttar mig och finns där, att de bara finns där
om jag vill ha distraktion eller stöd.. de är så bra att ha...
och jag kommer återgälda dem var och en, vart efter..

bara att de finns där mina vänner..
en knapptryckning bort.. på msn, sms, eller telefon
det är så skönt... och betyder så mkt det vet de....
och min vän J som jag hade diskussion med, det har vi rett ut
nice.. de behövs var och en av vännerna och 
jag har inte råd att bli av med dem.. inte en enda

funderar på min "förste sambo" hon skulle flytta
och har inte setts till på ett par dagar.. men flyttar man mitt i månaden
eller kanske är hon L bara upptagen av / med livet...
tänker på henne iallafall och jag vet att jag är kass på att hålla reda på er...
*skämmes*

min "äldsta" vän (hon som känt mig längst)
hon har fixat och trixat med blommor till begravningen
jag var in i en buketten i ume igår och de ville ha 85kr
för att faxa til en butik i norrköping.. eller så kunde jag ringa dem
ja jag tror jag ringer.. känns så... men nu har alltså E varit
och pratat med dem om priser och när jag måste ringa o så
vad gullig hon är... tack gumman....

min andra vän hemma.. A
hon har inte vet allt om mamma och hon fick veta det
härom kvällen.. hon tog det bra och hon stöttade fint
tack

imorgon får vi besked om mammas fortsatt behandling..

snart kommer min sambo hem
och det ska bli skönt att slippa vara ensam

kram på er som läser och tack för ert stöd


Kommentarer
Postat av: Linda

Halloj gumman!

Jag lever fortfarande och flytten gick bra. Dock har sonen drabbats av dubbelsidig öroninflammation, så inatt har jag inte sovit en blund. Men nu har han fått penicillin så jag hoppas att jag ska få vila mina stackars ögon lite mer denna natt.

Jag återkommer på min blogg så fort energin har hittat tillbaka.



Ta hand om dig! Tänker ju på dig oxå, såklart!



KRAMIZAR /från en trött morsa

2009-02-18 @ 18:49:25
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0