mammas nya tillfälliga hem

jo fick frågan i kommentarerna..
om mammas nya tillfälliga hem verkar bra
och ärligt talat så vet jag inte..
hon är inte där än och jag vet inte om hon kommer sig dit
alltså om hon får en plats eller ej.. får vänta o se

idag var jag till skolan och hade en bra dag
bara halvdag med lektioner och sen eget arbete
vi stannade och jobbade med våra företagsskisser
en stund och jag var i stan kl 17

har glömt att gå till en blomster affär ang
mormors blommor som mamma och jag ska skicka
får göra det imorgon eller iallafall ringa

hmmm nu närmar det sig för begravningen och
ja jag vet inte.. det känns inte på rikt...
jag har inte märkt av ännu att mormor inte är ibland oss
jag funderar på att ta min gumman med mig på bregravningen...
man vet aldrig när verkligheten kommer ikapp en
men jag vet att hon ställer upp bara hon kan

kram på er som läser...
härligt att höra att alla verkar haft en soft alla hjärtans dag

Kommentarer
Postat av: Erica

Vännen... Du vet att jag följer med på begravningen om du vill o jag kan.

kraaaaaaamar om

2009-02-17 @ 12:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0