klen idag...

klarade inte av att gå till skolan...
vaknade en timme för tidigt då jag skulle
åka en timme senare idag...

jag hade grym huvudvärk.. tog en tablett...
och skulle försöka vila bort den lite innan
jag for iväg till skolan.. men somnade om

och jag vaknade för sent och eftersom
jag har långt att åka (tio mil) så var det ingen
mening att åka alls...

mailade fröken och sa som det var
(ärlighet varar väl ändå längst) och
msnade min klasskamrat som jag skulle
ha redovisat med idag och bad om ursäkt

*skämmes*
men efter attt varit så nära att gå in i väggen
under en så lång tid som jag varit så kanske
det är oki att vara borta en dag från skolan
nu jäklar ska jag skärpa mig till max

kan inte hålla på så...

på bussen till festen
här är jag... på väg till festen i lördags
med målade läppar och allt... *ler*

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så fin, gumman=)

Hoppas du hade riktigt kul, för det är du värd efter allt som varit sista tiden.



Å ha INTE dåligt samvete för att du "skolkade" från skolan.



PUSS

2009-02-23 @ 18:44:53
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Anna

Åhh! nice att se dig gumman!! :-) KRAM!!

2009-02-23 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0