kinamat, present och en flaska vin

ja det är vad jag fått
mina klasskamrater hade samlat pengar
till oss som arrangerade resan till norrbotten
så jag (&anna &emma) fick varsina paket idag



vi fick en chokladfondue




en sån som bilden fast båda delar är röda..
med tillhörande choklad och vi fick även
presentkort på bio 100kr var...
det värmde verkligen

sen fick jag en kram av en tjej på skolan som undrade hur det var
och det värmde otroligt mkt.. hon AT och jag har pratat en del denna tid

sen åt vi lunch på en kinarestaurang, jag och sex st klasskamrater innan
vi for hem för idag och vi satt länge och väl, pratandes och fnittrandes
det är så bra med min klass, man kan umgås med alla.. och alla är vänner

köpte en flaska vin till kvällen, som jag ska till lets dance
när min käre sambo är i väg och repar med sina polers

imorgon är det klassfest.. för ngra (5?) har fyllt år
så vi ska fira dem, det finns alltid anledning till fest i övik
jag ska iallafall ner, för ovanlighetens skulle och det ska bli skönt
att få skratta lite mer och glömma alla sorger...
om en för en kväll.. tar en glad dag i taget.....

snart bär det av hem till gamla trygga norrköping



för begravning, vänbesök och fyra tjejkvällar med E&co
underbart gulliga vänner jag har som vill ses med mig
kan inte vara utan dem...

nu är inte P vid datorn men jag hoppas han kommer in en sväng
tror mig veta vad han gör, skam vore väl annars ;)
med tanke på att vi pratar så mkt som vi gör.. om allt... skönt att ha han

kram på er alla (hoppas kan man ju alltid) som läser detta
tack för allt jag fått och kommer få i framtiden.....
vill och kommer göra vad jag kan för att återgälda er.. var och en

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0