funderingar

idag har gått i funderingarnas tecken...
en vän och jag hade en sak vi inte var överens om igår
vi kom inte riktigt i ordning med vad vi menade
men vi skildes i hopp om att inte tappa bort varandra
men det märks idag.. nu på msn...

funderat en del på annat med...

det är lite kul på min buss på morgonen.. (tror jag nämt det innan)
vi har våra bestämda platser.. vad annars i ett väl fungerande samhälle
som nu sverige är...
det är rätt kul, jag går på vid det andra stoppet och ibland har ngn
som inte tillhör vårt vanliga pendlargäng gått på innan och
hör och häpna
tagit ngns plats.. av misstag utan att veta det... och förvirringstillstånd uppstår
den som blivit bestulen på sin plats går sin vana troget till sin plats..
stirrar på personen som sitter på "min plats" och tar sedan en annan....
rätt kul faktiskt.. vet inte om det är i sverige bara.. eller om det beror på
att man är så trött på morgonen så man i ett töcken går till samma plats
det får iallafall samhället att fungera lite bättre :)

sen har jag grubblat på detta med kärlek...
ibland tror jag att det handlar om
att hitta ngn man står ut med och som kan stå ut med en
och sen sa ett gammalt par att man inte fick sluta älska varandra samtidigt..
det tror jag kanske lite mer på...

inte lätt...

mammas eventuella nya hem fanns på internet
www.axlagarden.se

kram på er som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0