bra fredagskväll

jag hade en bra fredagskväll
med chokladfondue, letsdance, ett par glas vin
och en fantastisk vän (P) på msn..
tur jag har dem när sambon är på repning

hade inte så många andra att prata med
min tjeja (E) var inne en kort sväng och
pratade om sitt renoveringsobjekt, en bärbar dator
jag vet inget om sånt, men hon verkar ha god hjälp
och jag blandade in (P) i det häromdagen..
hoppas att hon får till datorn iallafall

drömt konstiga drömmar nu på morgonen

mamma verkar ha det bra hemma
hon pysslar på.. och det verkar funka

ikväll blir det fest (kalas) med skolkamraterna 
och de hade visst inbjudit lite andra studenter tror jag
ska bli kul men jag vet inte hur jag ska göra med natten
jag vill ju hem, men det funkar inte..
då sista bussen går straxt efter 22 eller så

har fått löfte om att låna en soffa..
men hon skulle inte ut på krogen..
så är förfesten kul så hänger jag med henne hem sen
annars blir det väl ngn annans soffa...
det reder sig alltid... 

så var det, det där med kläder...
vet inte vad för kul jag ska hitta på..
har haft flera outfits redan med skolan
så jag kanske ska kolla i garderoben

nu ska jag och min kära sambo strax 
ner på stan och shoppa lite... ska bara 
äta lite först.. vet inte om det blir en 
frukostliknande brunch eller en lunchliknande...

kram på er som läser..
och tack för att ni finns där för mig


 

Kommentarer
Postat av: Tjica

Hej,



drömmar på morgonen är farliga. Om jag vaknar tidigt på morgonen och sen somnar om drömmer nästan alltid mardrömmar.



Hoppas du hittade kläder du är nöjd med och ha så kul på festen!

/ Tjica

2009-02-21 @ 16:31:52
URL: http://www.tjica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0