Test

Sitter hos mamma o bloggar via mobilen.
Mamma vart trött o ville vila. Jag satte mig i en skön stol o la upp benen.. *skönt*
märkligt att blogga via mobilen.. vi har underbart sommarväder.. vill verkligen inte klaga på värmen nu
när den äntligen kommit, men lite svettigt är det allt :)

igår var vi o träffade båda småungarna i vår krets,
maja som fyllde ett o fick egen tårta o elias som varit på semester i en månad..

Jag har blivit en hurtbulle, om en ofrivilligt, till mamma har jag ungefär en mil att cykla
 o en mil hem igen, o faktiskt så går det riktigt bra.. *ler stolt*

om två veckor är längtan över o jag får träffa mina underbara klasskamrater igen.. Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min gumma! fasen vad duktig du är med cyklingen!! impad det hade aldrig jag pallat! jo, det var mysigt att vara barnvakt, hon är världens snällaste å goaste unge :-) klart man blir sugen!! så mysigt att du oxå fått träffa små troll i helgen :-) må så gott!

KRAM!

2009-08-09 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0