Några dagar..

Trodde det var några dagar sen jag bloggade men det hade visst gått en vecka..
dessa dagar har gått har varit rätt lika.. det avvikande var väl helgen,
då vi var båda hos mamma o grillade vid middagstid.. det var mkt trevligt,
mamma hade det bra, var utvilad o finvädret var med oss..

I måndags var vi hos maja med familj en sväng på fika

Jo, i måndags lunchade jag med en klasskamrat o igår fikade jag med henne
o två andra klasskamrater som var i ume över dagen.. mkt trevligt..

Några dagar ja, plötsligt är det bara några dagar kvar tills skolan börjar..
och jag ska få träffa mina gulliga klasskamrater igen.. om än för bara två månader
för sen är det dags för praktik igen..

Kram på er som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0