Med mobilen..

Såg att jag i mitt förra mobilinlägg inte hittat knappen enter.. men det har jag nu..

Sitter även denna gång hos mamma som är trött.. även denna gång med fötterna högt.. men denna gång med ett välförtjänt skoskav.. välförtjänt för att jag (på rea) köpte mig ett par nya skor!

Mamma har haft ont igår o idag.. men vi hoppas det blir bättre..
Är rätt slö.. måste jag säga.. men till mitt försvar ringde kl 645.. ngt som är ovanligt tidigt för mig..
men så har jag hunnit med mkt idag oxå.. o mer ska det bli.. sambon o jag ska ikväll gräva ur rabatten
för att nästa år odla jordgubbar där.. i år har vi mest odlat ogräs.. :)

Kram på er som läser..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0