Hos mamma

att blogga mobilt var en bra sysselsättning medan mamma vilar.. :)
det blir dock inte så lättläst, men jag rättar till det i efterhand..

I fm låg grå moln tunga på himlen, regnet hängde i luften o det drog riktigt kallt..
jag trodde sommaren gjort sitt o hösten tagit över.. men lyckligtvis sprack det upp.. igen!

Mamma o jag ska få träffa en läkare här för ett samtal.. känns sorgligt..
men jag vet inte om det blir idag, kanske skjuts fram till imorgon..

Träffade väninnan idag o hennes lilla kille (9månader) för lunch..
mkt trevligt att höra hur sommaren varit.. då de varit mkt hos hennes föräldrar..

Saknar vännerna hemifrån.. känns tungt att vara så långt borta..
o just nu kan jag ju inte lämna mamma.. hon behöver mig & jag henne!

Kram på er som läser.. tack för ni finns.. om än långt borta..

Kommentarer
Postat av: Anna

En stor kram till dig min vän!!! tänker på dig...

2009-08-12 @ 20:20:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0