hemska dagar...

ja det har varit verkligt hemska dagar denna veckan..
inte nog med att man är i sorg.. man ska måsta lösa massa saker
allt praktiskt, säga upp lgh, tele, el och fixa med begravning..
och allt detta ska man lyckas göra mellan gråtattakerna
som kommer helt okontrollerat och ofta helt utan förvarning...

sen måste man samla sig för att ringa runt till alla med..
och berätta vad som har hänt.. det har varit tufft och
jag har sparat ett par.. dumt nog.. de som gör ondast att ringa till...

nu börjar det ordna sig med allt praktiskt iallafall..
har mirakulöst klarat av allt som var bråttom med..
begravningen är i det närmaste klar.. blir 21/9 kl 10
hemma i norrköping (så klart, mamma hör hemma där)

det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan på måndag
riktigt skönt att få tänka på ngt annat lite grann..
inte gå vidare.. men fortsätta..

och såklart att det är stressande att missa skolan
men nu jäklar.. ska det bli ordning på arbeten och
företagsekonomin.. så lätt skrämmer de inte mig!
och ragga praktikplats (läs lia..)

mamma hade velat att jag kämpade mig i genom detta

och ja, jag mår efter omständigheterna bra..

kram på er som läser och stöttar
era vänliga ord hjälper jättemkt..



Kommentarer
Postat av: Anna

Du e fantastisk Cina!! Ska va så stolt över dig själv! Att orka fixa och greja nu när det varit så svårt, är sååå imponerad!! (en annan hade nog dragit täcket över huvudet och gett upp..)

Självklart kommer du fixa skolan!! Vi finns alla här för dig och kan hjälpa dig komma ikapp, våga fråga!

Du e underbar, en do:er och mkt starkare än vad du tror, glöm aldrig de!!

Puss & Kram

2009-08-29 @ 14:06:31
Postat av: Linda

Gumman!

Du är så stark som envist kämpar dig igenom allt det jobbiga.

Jag hoppas att jag får se dig å krama om dig när du kommer till Norrköping. Du får hemskt gärna komma å bo hos mig (å Per oxå naturligtvis).



KRAAAAAMMMMMM!

2009-08-30 @ 09:11:39
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till med skolan nu, jag tror som du att det är skönt att tänka på lite annat för en stund...jag tänker på dig!! Puss & Kram!

2009-08-30 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0