ge mig mer tid...

idag "borde" jag varit på hemmaplan (norrköping)
men jag kunde inte, mamma är prio 1
såklart förstår alla, men jag har ett behov av att finnas för alla...

har jättesvårt att acceptera att jag inte kan hjälpa alla..
det är ngt jag verkligen måste kämpa med, big time...
och allra oftast så har jag nog med mig..
och borde allt mer ägna mig åt att ta hand om mig själv..
istället för mina nära och kära......

varför fokuserar jag (man) så mkt
på alla borden, måsten...

mamma har det förhållandevis bra..
vissa dagar är bättre andra sämre..
men fortfarande mkt frågor..
då läkaren inte varit inne och pratat med henne än... eller???
ska ta den diskussionen med personalen imorgon fm..

jag vill inte vara den som får frågorna..
och måste ge svaren...

men som sagt.. känner jag att jag inte hinner med..
att visa hur mkt jag bryr mig om mina vänner
vi verkligen finnas där för dem.. lyssna.. stötta..

kram på er som läser..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du, jag tycker du är stark, både som pratar om det och att du orkar. Familjen är viktigast trots allt och vännerna finns kvar om det är nåt att att ha. Kram

2009-08-23 @ 22:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0