dagen d..

jag ska på en undersökning....
ni känner nog till anledningen nu allihop
men hemlar iallafall.. ett tag till...
spännande att se om de hittar ngt och vad..
och få besked med en gång..

mammas flytt gick bra..
det verkar vara ett kanonställe detta axla
bara att slippa sjukhusmiljön... närhet till naturen...
maten serveras ur karotter, personal i privata kläder..

tror det blir underbart och mamma är hoppfull
hon är allt trött.. men starkare än när hon var som sämst..
vi pratar mkt och njuter av att få umgås...

jag vet inte hur det kommer gå när skolan börjar
med långa dagar fram o tillbaka till övik...
men det får vi ta då.. hon och jag har pratat om det lite..
tror hon vill att jag ska leva mitt liv oxå.. det är känslan...

vi har fixat en "god man" åt henne med som kan hjälpa mig
jag är så ensam i att sköta om mamma o rädd att inte hinna/kunna
(på semestrar, vid ev sjukdom o så)
det känns svårt att säga att man inte klara det.. och ge bort ansvar
men jag klarar inte allt det är bara att inse.. måste ta hand om mig

lite kort från semestern??
hade kameran med men glömde ta kort... (smart)

globen i mitt hjärta...


jag och den vän jag känt längst..




hotellet i sthlm



somrigt norrköping...


ja var i sthlm, norrköping och linköping i över en vecka...
men fler kul kort blev det inte... tyvärr..... ville.. men glömde....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0