vc + mamma + svaghet

hmm ja jag klev inte upp 8 men kanske halv 10
och ringde vc, de skulle ringa upp mig 13.10....
när de väl ringde 13.05 iofs så var "min läkare" ledig
och jag fick återkomma nästa vecka... men jag vägrade
och skulle ringa hans vikare imorgon mellan 8.15-9

jag var uppe hela tiden och jag åt frukost duktigt..
gröt, macka och te.. köpt (ett för mig nytt te) mandarin
satt vid datorn mkt och lät sambon sova gott

sen for vi, jag på möte om mamma och han ner på stan
mamma kommer troligen inte in på ngt hem, då det är svårt
för det är så dåligt med boenden och lite platser..
de provar hem först med mer och annan bättre hjälp
vilket jag tycker är bättre, på hem är det bara dementa idag
tyvärr men så är det..

efter mötet stannade jag hos mamma en kortis
och sen for jag ner till stan och mötte sambon
han satt på fiket och läste.. vi gick sen för middag
det var många timmar sen gröten och jag var hungrig som få
men jag valde salladsbuffe istället för kebab
men jag var lite svag och drack cola till middagen...

men vi stannade inte på ica på vägen hem
för då skulle jag inte klarat det.. *svag som få*
och jag är nu sugen på att skicka sambon på ica
vet inte hur jag ska lyckas att inte.... vill ju ha..
bara en halvliters cola och en chokladbit
det har väl ingen dött av... men jag vill vara stark

att det ska vara såååå svårt..
hur kommer det sig???

hmm vad är det på tv ikväll...?
måndagskväll... hmmm.. inget eller?
csi?? kanske...?

kram på er som läser





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej tjejen! fick du tag på vikarien? KRAM!

2009-04-07 @ 10:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0