vårdcentralen

jag fick tag i läkaren.. imorse och  han lugnade mig


han pratade en lång stund med mig om att
det kunde finnas flera ofarliga förklaringar och
jag skulle inte tro allt jag läser på nätet..
där kan man få allt att låta farligt...

han frågade om det var okej att vänta
och jag sa att OM han anser att det inte är farligt
att vänta så kändes det oki och det gör det verkligen..
var bra att prata med honom

de hade dåligt med läkare på vc
då det snart är påsk, imorgon är det halv dag
och sen stängt och jag inser ju att mer akuta fall
borde ha företräde.. speciellt sen han säger
att jag inte ska vara orolig..

vet att jag gärna stressar upp mig
och tror att NU ska jag dö så fort det är ngt
och jag kan lägga in vilka tolkningar som helst
i det jag läser på internet...

tack för att ni bryr er om mig


Kommentarer
Postat av: Anna

så skönt att han lugnade dig lite...jag kan hålla med honom om att börjar man läsa på nätet efter sjukdomar så blir man livrädd!

Tack för kommentaren på bloggen :-)

Vad ska ni göra i påsk? KRAM

2009-04-07 @ 16:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0