regn regn regn



men idag kan jag leva med regnet
har nu på förmiddagen fått en god nyhet
från en väninna hemma i Norrköping...
en riktigt god nyhet...

frågan är om det inte klarnar upp..
tycker att himlen ser lite lite ljusare ut..
kanske får vi uppehåll till kvällen... =)

ja har ju inte hänt så mkt under natten...

vännen (A) hemifrån undrade om jag köpt
paket till sambon som fyller imorgon.....
och jo en har jag köpt, ett par skor i lördags
han fick vara med och välja och jag hittade
även ett par till mig.. (på rea såklart)

jag ska idag köpa en present till.. en bok
som vi hittade i en butik för några veckor sen
och han kunde nästan inte slita sig...

har även lyckas komma på present till han
som jag rekomenderade våra vänner här i Ume

i morgon blir det lunch med min väninna här (E)
hon och jag ses inte så ofta för att hon har barn och
de lever på andra tider än vad vi gör plus att hennes
sambo jobbar natt.. så det är ett pyssel.. men kul att ses
& hon kommer med på söndag..

kram på er som läser...
btw jag läser inte era bloggar på jobbet
så ikväll ska jag se till att bli uppdaterad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0