praktiken

sitter nu mätt på lunchen.. eller den är visst slut.. *ler*
trivs jättebra på praktiken (läs LIAn) och kallar det redan jobbet
sa idag att om de behöver mig ngn strödag i sommar
så är det bara att ringa til mig.. kan jag hoppar jag gäna in
(om de känner efter dessa 7 veckor att jag lärt mig ngt)

fick idag ett projekt att skriva ett utkast till en ev. konsertresa
och såklart skriva alla kuvert.. vilket är min huvuduppgift...
men det är ett viktigt jobb och ngn måste göra det...

fakturerat en del som bokat in sig på en resa
till/med cinderella som vi har i maj.... och svarat en del
i telefon och sålt och svarat på frågor...

blir inget bus i helgen..
ska man boka så här i sista minuten
blir det kostsamt.. ngnting..
men vi får väl mysa hemma.. äta gott.. och njuta av finvädret

hoppas ni har det bra...
kram på er som läser.....

Kommentarer
Postat av: Anna

du verkar trivas på praktiken!! :-)så skönt! jag ska uppdatera min blogg imorgon ;-) det har varit lite mycket, och kvällarna bara försvinner! ha en go helg! KRAM

2009-04-23 @ 22:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0