pms..

idag har jag ont i magen (av gaser) och är trött för två..
blir precis matt.. men jag väntar mens så det är pms
förstår inte att vi kvinnor ska lida... men går väl inte förändra
jobbigt är det iallafall..

annars var det lite segt idag.. (på lian)
kvinnan från öviks kontoret var uppe och de passade på att
planera lite och de hade då inte riktigt tid för mig..
men jag passade då på att göra klart "min" dagsresa
som jag fått i uppdrag att planera.. och den blev bra...
fick godkänt..

den krävde ett samtal till Sollefteå turistbyrå..
där en av mina klasskamrater är på Lia..
men hon svara inte.. jag bad dem hälsa till henne

kul att få ett eget uppdrag..

lunchade med min klasskamrat idag..
hon har det bra på sin Lia... så det är ju bra
har läst lite på FB och de flesta verkar nöjda
för att inte säga alla.. (för säkerhetsskull)

mamma har det allt bättre och är på gång hem
med annan och lite mer hjälp, och jag har en bra känsla
tror det blir riktigt bra bara hon får vänja sig..
blir en omställning bara att komma hem.. till ensamheten
iofs kanske skönt efter så lång tid på sjukhuset
tänk att få sova i sin egen säng... igen... vilken dröm

helgen flöt på lugnt här..
och denna vecka är "tre dagars"arbetsvecka
då de har stängt på torsdag för min handledare är på resa
och fredag är ju (märkligt nog än) röd dag

och på söndag har vi "tårtkalas" för sambon som fyller på onsdag
vi har bjudit en del barn så vi har hyrt en lokal för att få plats
så det blir en del att pyssla med på lördagen inför..
men jag tror det blir bra.. kör slövarianten med fikabrödet..

ngn frågade om min cykel..
jag köpte den nog för två år sen här i ume
så rätt ny, min första nya cykel in my life.....
funkar bra men behöver servas nu inför sommarn

kram på er som läser




Kommentarer
Postat av: Anna

du får hälsa å gratta födelsedagsbarnet! :-) har du hittat nån present? KRAM

2009-04-27 @ 19:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0