påsken...

ja jag har inga traditioner..
har aldrig haft igentligen..
klart ett påskägg är aldrig fel..
om det är fyllt med godis
eller ljuva ord, kyssar eller så

vet ngn brukar skicka påskkort
men det har jag heller aldrig gjort
och ingen speciell middag med familjen heller
ja jag vet inte...

klart man ska till blåkulla
men det är ju en annan sak...

tog kort idag med mobilen
och försökte lägga in det här
men icket.. kom inte med in i datorn

undrar vad det är för mobil
som vännen (A) funderar på att köpa?

idag gick inte mitt nya hälsosammare liv
sååå bra... vart både pinnglass, fika och cola på stan
men bara att ta nya tag..
igår var sambon stark iallafall trots mitt tjat
och idag köpte jag frukt till ikväll.......

glad påsk alla..
vi ses på blåkulla tjejer...



 


Kommentarer
Postat av: Anna

hej vännen min! jag funderar på att köpa en Sony ericsson c902, den är slimmad å smidig...men jag är oxå lite sugen på en sån telefon som du har...umm...vi får se vad det blir! :-)

Mitt hälsosamma liv går inte heller nått vidare...det kanske blir bättre när man börjar jobba och får sina fasta mat tider. må så gott! stoooor kram!

2009-04-07 @ 22:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0