på bättringsvägen..

önskar bara att jag kommer upp på E4an...
så det går fort att komma till "frisktown" eller ngt
försökte iallafall vara lite rolig..

vet inte.. visst var det väl iallafall välplanerat
att vara sjuk på "påsklovet" och kanske kan jag
jobba några dagar i nästa vecka för att få ihop lite pengar
tills i maj då vi ínte får så mkt csn pengar..

funderar en del på sambons stora dag
som är just innan valborg.. han ska till att fylla jämt
och jag kommer vara på praktik, iofs här hemma
men han hade velat fara iväg för att slippa...
men jag är inte säker på att jag kan fara...

så jag kanske borde planera ngt med hans vänner
en liten liten överaskningsfest kanske.. till killen
som inte tror att ngn kommer att komma ihåg honom
men jag är inget bra på sånt.. och jag vet inte om han
verkligen skulle uppskatta det.. han kanske bara skulle
bli stressad om det plötsligt var en massa folk här...

hade varit enklare om våren hade kunnat komma hit
så vi kunde hålla till i trädgården.. men kanske kanske...
ja jag får se.. överaska eller inte det är frågan....

idag ska jag ta med mig karln på en promis tror jag
kanske bara en liten.. till bussen eller så... ner på stan
och sen en kort tur vid älven...? ja det kunde vara ngt
men antagligen är inget öppet på stan... eller?

tänker på mina vänner.. ngn är i gbg.. ngns liten är sjuk...
ngn passar hunden.. ngn är på bättringsvägen.. ngn är i japan!
ngra planerar sina lior, i landet och utanför.. vissa hemskt långt borta
ngra är hemma hos sina familjer, andra kvar (lite ensamna)
ngn på väg tillbaka.. ngn.... ja jag håller inte ens reda på dem alla

hmm ska tjuva sambons bästa polares nummer ifrån mobilen..
eller vänta... jag har hans sambo på facebook... hmmm... 
ta hjälp av henne kanske...?

kram på er som läser...

Kommentarer
Postat av: Anna

hej gumman! tack för inlägget :-) så skönt att du börjar må bättre! jag förstår att du är lite spänd inför praktiken, det är man alltid inför nya grejer! vet du vad du kommer att få börja med på praktiken? nu ska vi äntligen sätta oss ner och äta! efter en lååång dag med putsande av hojar...sussa gott sedan! KRAM

2009-04-13 @ 20:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0