ny diagnos...

var över hos svärmor och fick middag
och hennes granne är pensionerad läkare..
han kände på min knöl och trodde inte det var farligt alls
men han sa oxå att jag troligen har förstorad sköldkörtel
ngt som inte är farligt men den styr hormoner och ämnesomsättningen

såå är det såå kan jag få medicin (förvisso var dag resten av livet)
men kan då gå ner i vikt av bara farten.. vilket vore kanoners

sen funderar jag...
"producerar hormoner som påverkar nästan alla kroppens funktioner "
hmmm vilka funktioner då kan man ju undra.. de hormoner som gör att jag
inte blir gravid...? tänk om det bara kommer ploppa ut små söta bebisar...

ja jag vet.. jag måste få en diagnos först och jag ska inte ta ut ngt i förskott
men jag måste ju hoppas.. får se med läkaren på vårdcentralen i veckan
ska ringa kl 8 på måndag... har en del andra samtal att göra den dagen...

kram på er...



här är en bild på mig från festen i övik igår

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, det vore ju toppen om du kan få "mirakelmedicin" utskrivet. Tänk om det bara är så enkelt, å ni som har kämpar för en liten så länge nu. Jag håller alla mina tummar (2 stycken...)



Å vad fin du var på kortet=) Du passar verkligen superbra i lugg!



Kram

2009-04-05 @ 18:32:24
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0