nu är det roliga slut...


igår kväll hade vi avskedsfest i övik

vi ska nu ha två veckors självstudier
då vi ska jobba med ett bokningssystem
och sen är det lia (läs praktik)
efter det är det sommarlov, och vi ska
inte tillbaks till skolan innan utan
igår var sista skoldagen....


känns som jag inte fattat det..
och det var flera som sa samma sak
vi har inte förstått att vi inte ses
igen för ens 24 augusti!!!!


sambon har ledigt i två veckor
då de stängt ner fabriken.. pga av
vikande orderingång och påsk..
så vi kommer båda vara hemma!
det känns bra.. få lite tid för
varann och hemmet tillsammans..


jag ska på planeringsmöte med mamma
och fick rådet av min klasskamrat
att kontakta ngn anhörigorganisation
och ta reda på våra rättigheter...
är lite nervös för att de annars kör
över mig.. "ne lilla gumman.."

och inte bara mig utan stackars mamma med
hon piggar iallafall på sig..
vilket känns bra..


min knöl, som jag hittade har inte förändrats
utan det är samma.. läste på internet
att det inte är ovanligt att körtlar svullnar
och det ska kunna bero på infektioner och så
så det ska inte vara ngn fara..

men man oroar sig ju ändå.. det kan ju inte hjälpas...

och jag som har mamma sjuk i cancer..
plus att det varit lite mkt med skolan
och allt... är säkert känsligare..
både för knölar och infektioner...
men jag tänker iallafall gå till vc
så de får kolla upp mig och allt


kram på er som läser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0