knöl...

ja jag har hittat en knöl...
på halsen just nedanför hakan.. inte i närheten av halsmandlarna alls
utan mer där män har ett struphuvud... den är kanske 2 cm i diameter...?
den syns inte, men ömmar när jag känner på den...

ska ringa vårdscentralen och be att få komma på måndag
om den inte är borta då... vill säga... hittade den igår

är säkert inget men jag tror inte man ska ha knölar
som man inte vet vad de är om inte de kollar den....
jag kommer inte kunna släppa det så jag ska ringa dem..

NÅGOT ROLIGARE DÅ
två klasskamrater ska till Uganda på Lia (läs praktik)
och de ska ha en videoblogg här på blogg.se
melleosaraiuganda.blogg.se följ gärna den vet jag

kram på er som läser
och om jag lovar er att inte oroa mig
så kan väl ni lova det samma...


Kommentarer
Postat av: Linda

Du behöver säkert inte oroa dig... Jag hade oxå en knöl på halsen för några år sedan å blev skitskraj, men det var bara en körtel som hade svullnat upp. Det är tydligen ganska vanligt.

Försök att njut av helgen, fast jag vet att det är svårt.



Tänker på dig, gumman!

Kram

2009-04-03 @ 17:00:01
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/
Postat av: Anna

hej tjejen...det är nog helt ofarligt! men jag tycker att du absolut ska kolla upp det, mest för att lugna din egen oro...Puss & KRAM!

2009-04-03 @ 21:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0