inga april skämt..

tycker inte om aprilskämt som drabbar mig..
verkligen inte.. tror inte ngn försökt luras...
tur man umgås med sååå vuxna människor..

eller kanske.. fick ett misstänkt brev idag
från skatteverket med besked om sjukt mkt
pengar tillbaka på skatten
(som kan rädda min sommar lite)
kanske var det ändå ett aprilskämt...?

idag skulle vi lämna in ett stort svårt
arbete i skolan och jag satt igår och insåg
att jag låg mer efter än jag trott.. men fick till det
så idag satt jag och korrekturläste i 2,5 timme!
tänk om inte word hjälpte till vilken tid det då skulle ta

igår såg jag och sambon en film...
som var helt underbar.. rekomenderas!!



vet inte om detta verkligen är omslagsbilden
men ni kan ju alltid googla...

det är iallafall filmen som har allt.. värme, kärlek, livet etc
rann många tårar ner för min kind... tack för det

angående gårdagens inlägg
fick många kramar.. i kommentarerna
och jag menade det inte som att jag led
verkligen inte.. jag kanske inte är perfekt
och mitt liv kanske inte är lätt

men jag skrev det som en insikt
som stärker mig och får mig att ta hand om mig bättre
inte som "ohh vad synd det är om mig" det var inte min tanke
hoppas att kramarna och de snälla kommentarerna
inte var meningen som "tyck synd om" utan bara
"vi tycker om dig kramar"

saknar mina vänners bloggande....
hoppas på bättring... *ler*

kram på er som läser

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har uppdaterat min blogg nu ;-) eller igår kväll rättare sagt...härligt med skattepengarna hörru! vi fick oxå tillbaka mer än vanligt! det passar bra till sommaräventyren :-)KRAM!!

2009-04-02 @ 11:35:01
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

allt bra?

Kram

2009-04-02 @ 11:39:42
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: helena

Marley och jag är underbar och rekommenderas i bokform också. jag sträckläste den

2009-04-02 @ 19:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0