cykelpremiär...

idag var det dags..
snön är borta (finns kvar på gräset)
gruset har de sopat upp och..
årets varmaste dag var kommen
då åkte cyklarna fram.. det oljades
pumpades och sen bara att sitta upp

härligt det är att cykla... känna vinden i håret
man susar fram och kan känna alla dofter
alla sinnen tillfredsställs och man känner sig
lite duktig på kuppen...



det bidde en tur ner på stan..
träffade väninnan med alla barnen
mest av en slump på vägen och vi pratade en stund..
sen fortsatte turen i full fart ner för backen.. wiiihiii

på stan var det långlördag och massor med folk...
som njöt av sol och mjuk/kulglass..

vi vandrade runt mest utomhus..
vi hade inga shoppingbehov idag
köpte oss varsitt par vårskor igår
sambons betalade jag så det räknar
vi som en present..



fått en fråga i kommentaren
om jag bantar med pepsi.. och jag vill inte säga
att jag bantar alls för tillfället.. har inte orkat ta tag
i det med vikten just nu så svaret blir NEJ!


innan vi for hem bjöd jag sambon på mat
medans kvällens band hade soundcheck
så vi fick höra dem "gratis"..

nu blir det en lugn kväll..
och imorgon mer cykling..
men då på öm rumpa....

kram på er som läser



Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman! vilken härlig dag ni har haft! så fiiiin cykel!! är den ny? nu har jag uppdaterat min blogg...äntligen ;-)

Ha en bra kväll! KRAM

2009-04-25 @ 20:20:45
Postat av: Emma

Gud så härligt det låter!! Jag vill också ha en cykel, vad skönt det skulle vara att cykla till skolan sen i höst.. Kram gumman!

2009-04-26 @ 19:37:31
URL: http://litentigerlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0