bra dom

doktorn jag träffade idag..
han tyckte inte att min sköldkörtel var ngt förstorad men ville ändå
ta prover mest för säkerhetsskull...  och lite andra prover man tar
på tjockisar.. blodfetter.. och annat smått och gott....
knölen var säkert en lymfkörtel och ja jag är ju faktiskt lite förkyld

proverna ska vara fasteprover och jag hade inte hjärta att säga
till doktorn kl 1330 att jag inte ätit ngt.. så vi skulle ta det en annan dag
jag ska ringa kl 815 imorgon...

han remitterade mig till beteendemedicin på min önskan
för grupp för tjockisar.. och även till kvinnokliniken eftersom
jag/vi inte blir med barn.. så nu jäklar ska det bli ordning och reda...

solen skiner idag... och snön smälter i rekordfart...
vi ska ut på en promenad senare bara jag ätit lite..

mamma är ju på lassa och skulle till en annan avd
för att utredas lite mer.. för de tycker inte de förstår
varför hon är så trött... och hon skulle dit idag.. men icket
de kan inte kommunicera på lassa så det hade inte blivit av
"det ska bli en annan dag" får man som orolig anhörig veta

tur jag ringde innan jag for runt på hela sjukhuset och letade
blir sååå trött... men men.. det är bara att gilla läget...

kram på er som läser...
hoppas solen skiner på er med..
extra kramar till lessna vänner...

Kommentarer
Postat av: Anna

Så skönt att det inte var något farligt med knölen! Jättebra att ni kommer få hjälp med det gravida oxå, hoppas hoppas...den "tjockis" gruppen är nog oxå kanon, det är lättare om man är flera med samma problem som man kan prata med osv.

Men dålig stil av sjukhuset att inte meddela vad som händer/eller inte händer med mor din...

Ha det så bra nu gumman!

KRAM

2009-04-14 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0