bättre i förkylningen..

jo nu jäklar..
inatt hade jag ngn äklig slempropp som satte sig ivägen
och jag vaknade just i tid för att ha näradöden-upplevelser de lux
men men.. idag är jag mkt bättre och klarade av vår lilla utflykt till stan bättre

praktiken närmar sig och ngn frågade vad jag kommer få göra
jag är på biljettkontoret först och kommer väl dag ett och två få
sätta mig in i verksamheten.. men säkert börja ta telefon rätt snabbt
kommer att vara i övik lite grann emd vart efter och kommer där vara
med reseproducenten.. hon som planerar resorna och det är
där jag skulle vilja vara.. har bett att få följa med på ngn resa med...

kolla gärna lindtour.se

sen ska jag till doktorn imorgon med min "svullnade sköldkörtel"?
ska bli spännande... att höra vad han har att säga... kanske blir det
lite prover om jag har tur... får se.... sen ska mamma kollas mer imorgon
på lassa så eftermiddagen har jag vikt till henne...

nu ska här ses på film...
kram på er som läser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0