vuxenpoäng..

nu när jag ändå vaknar tidigt vareviga morgon har jag tagit ett beslut...
jag ska prenumerera på morgontidningen!!!
kan ju ta med den till bilen / bussen att läsa på vägen till skolan...

på torsdag ska jag på rtg (läs röntgen).. känns halvbra...
jag har inte speciellt mkt värk men pinkeriet fixar inte till sig...
måste ringa min vc läkare och prata om det... efter rtg...
men jag har inte kommit i gång med simmandet.. baja mig..
jag vet inte hur jag ska få till skolan, pendla, simma..
men jag jobbar på det...

så klart fick jag ont bara av att säga det..
men jag har inte tagit mina tabletter på ett par dagar...
känner att sitta är en kass ide...
och fått veta att alla resor med skolan kommer bli med buss
och då pratar vi 60mil  (t&r) ena gången 100mil (t&r) andra gången...

nu när vi ska de 60 milen bort kan man åka på egen hand om man vill
men får då bekosta det själv typ 800 spänn t&r kanske...
jag vet inte.. funderar starkt på det... man missar lite gemensam tid att skratta
men slipper ha ryggont
ska se om jag ine hittar ngn som är intresserad av att åka med mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0