vaken...

jo då vaknat ett par gånger på morgonen och så nu sista gången kl 9
då insåg jag att det inte var ide att kämpa vidare....
la mig vid halv elva igår med datorn men fixade inte att va vaken..
så jag kollade på klockan just efter elva igår...

det är mkt tjat från min sida om detta men jag fattar inte..
jag har varit så himla kvällspigg och så morgontrött så...
ja jag trodde aldrig det skulle ändras över en natt.. allt annat
kanske är det ngt tillfälligt???

sovit ok utan sambon inatt.. han är på konsert med sina "idoler"
han var och såg dem ngn gång i slutet av 80talet..
det var ett kärt återseende och han hade fixat in sig på deras
soundcheck efter att ha pratat med dem på ett forum som är
kopplat till deras hemsida.. de hade snackat med han en del och
känt igen han från forumet... KUL.. *är lite stolt*
 
igår var jag med mamma och vi shoppade på maxi..
sen blev det middag hos henne.. ska dit en sväng idag med
lilla söta mamma.. hon är mitt allt..
idag blir det bara luncha och umgås.. kul!

sen kommer sambon hem och vi ska ha en lugn hemmakväll
tvätta lite & plocka lite.. förberedda oss för en ny vecka

kram på er alla
imorgon börjar skolallvaret!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0