ställer till det..

jaha... då har jag ställt till det
sa just till tjejen jag pendlar i bil med
att jag tjänar 800kr (845) /månad på att
ta bussen plus att det oroar mig att
hon inte känns säker då hon ofta säger
att hon skulle hoppa av om hon fick jobb
och att det tär på hennes relation med sin lilla
men vad ska jag göra... vara snäll och ge bort
mina fickpengar för hennes skull plus ha en
buffert i form av busspengar ifall hon är sjuk,
lilla är/blir sjuk eller hon tar ett jobb...

var är min trygghet i det???

hon blir så klart allerles utom sig och
anklagar mig för att NU kan hon inte gå kvar
allt är mitt fel och jag får helt enkelt bära det
ansvaret eftersom jag sviker....

är bara ledsen och trött nu...

hon hade inte räknat med mig när hon sökte
kan jag ju tillägga...

Kommentarer
Postat av: Linda

"Att tänka på andras bekymmer ger rynkor..." Å hon kan väl oxå åka buss, eller?

Det är absolut inte ditt fel om hon måste hoppa av skolan. Vad skulle hon göra om du inte hade sökt utbildningen som sagt var..?



Ta du bussen istället å gör nåt kul ihop med mamsen å karln för pengarna som du i så fall slipper spendera på den egoistiska människan!!!

2008-09-29 @ 20:56:51
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0