omtumlad

då var den roliga mysiga fasen över.........

nu har vi lärt känna varandra i skolan... känner oss trygga...
& våra personligheter börjar visa sig mer & mer..

då det dykt upp trassel för lärarna i deras planering
har det ställts lite på sin kant.. & folk som offrar mkt 
och känner sig besvikna klagar.. med all rätt... 
men det delar in oss i läger.. inget som direkt känns av
jag kommer i kläm.. klart jag med tycker att det är kasst
med långa håltimmar många mil hemifrån..
men jag har inte offrat så mkt & reagerar därför inte så starkt..

sen har vi ju en studieresa att se fram emot..
till engelsmännens magaluf/syndens näste...
och tyvärr verkar inte alla kunna följa med.. 
vilket grumlar det roliga med planeringen inför resan..
inte så kul när man hela tiden "råkar" säga.. 
-ohh det ska bli så coool... på mallis!

först röntgen vilket får en att grubbla.. sen skolan...
känns sådär efter en omtumlande dag.....  



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej tjejen!



Kul att du är intresserad av jobbet mitt=)

Du kan maila på hotmailen eller ringa om du hellre vill det. Vi har ju hemtelefon här oxå.

Annars kan vi boka en tid så kan vi ta det på msn.



Ta hand om dig!

2008-09-17 @ 12:31:13
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0