oj... passerat 4dar...

jag har varit trött trött trött... jag förstår inte att man kan bli så trött av att gå i skolan...
senaste två dagarna har vi varit på stugövernattning.. det har varit jättekul
vi har fått praktik(läs LIA)berättelser från årskursen över oss och lekt lekar..

jag trivs så bra i skolan... det känns så rätt..
nu var jag redo att ta upp drömmen som jag en gång hade som ung..
funderar så mkt över första sambons arbete.. skulle vara givande att få lite info
grubblar på det som första praktik(läs LIA)plats....
antar att hon inte kan rekomendera det, men det örat har jag inte tänkt lyssna med...

nej jag orkar inte skriva... förlåt..
kanske piggare imorgon...

Kommentarer
Postat av: Linda

hejsan svejsan!

Du hade nästan rätt ang datumet. 24/9 är dagen då jag blir tant=)



Ha en skön helg å försök vila upp dig lite.



Kramizar

2008-09-13 @ 13:56:50
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0