ny vecka

hmm ja är fortsatt lite tjafsigt i skolan & det tär... oerhört mkt...
jag vet inte vilka som läser här riktigt så vi tar det ngn annanstans...

imorgon är det iallafall middag ute med klassen och det behöver jag..
bli lite lurvig och känna mig ung.. vill inte vara en gammal trött...
utan ung, busig och pigg.. med massa bus på g...
hihi.. för att inte prata om mallis.. det känns urkul..
vi ska fara dit och läsa charterturism.. guida, transfera och pubba...
ohhh ska bli sååå kul och tjafset ska vara löst till dess... det är klart..

nu ska jag kolla lite klär tills imorgon och sen ska jag fika..
sen blir det lite msn och efter det sängen..... kram på er




 


Kommentarer
Postat av: Linda

Tråkigt att det tjafsas i klassen. Hoppas det löser sig så att det inte bildas olika "gäng". Det är ju mycket roligare om alla umgås med alla.

Du kommer väl ihåg gängbildningarna när vi gick i skolan..? Inget skoj!



Puss på dig å tack igen för gratulationen =)

2008-09-24 @ 18:14:42
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0