myshelg?

jag ska va ledig to-sö 16-19 okt
efter mallis.. och jag o sambon funderar
på en lite kärlekssemester...
tänkte av gammal vana "sthlm" först
men det blir lite dyrt resande...
nästa tanke var "övik" visa han min
nya stad.. shoppa.. festa... mysa...
kanske stöta ihop med ngra av mina
skolkamrater??

denna helg har varit rätt mysig med
för all del.. vi har umgåtts mkt och
pratat med varandra en del...
nu sitter vi varsin dator.. men väntar
på att se en film tillsammans...

shoppingen då..
ja jag har gått emot min princip..
och handlat till fullpris.. med det var en
pp som var ngt över det vanliga.. 
kostade 150 kr så det får väl
räknas som lite rea???

mamma var vi hos...
hennes kroppsliga tillstånd har ändrats..
hon ska till en läkare i veckan och
ja jag vet inte alls vad det kan vara denna gång
orkar bara inte mer.. känns inge kul alls..
och jag kan inte ta ledigt och följa henne
jag ska inte vara orolig.. får inte...
det ska bli bra.. hon ska må bra..

tänker mkt på mamma... gosan...
världens bästa mamma.. helt underbar....
snälla må bra...

Kommentarer
Postat av: Linda

Å vad jobbigt med mamsen... Inget kul att oroa sig över nån annan. jag vet hur det gnager. hälsa till henne så mycket från mig (om hon kommer ihåg mig...)å se till så hon kryar på sig=)



Kramar om dig lite på avstånd!

2008-09-29 @ 20:48:44
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0