mkt kort rapport

min dag ett
var info om skolan.. utbildningen...
egen förberedelse för morgondagens presentation av oss själva... vi fick veta vad den ska innehålla och hur den ska läggas upp.. sen HUR djupt och ingående man vill berätta var frivilligt men de betonade att för teamkänslan är det viktigt att vara öppen..

ryggen har hållt bra.. hade lite ont efter en lång sittning på eftermiddagen men den gick fort över efter en kort promenad till kaffeapparaten... minskat till tabletter x2 istället för x4 och är nu smärtfri... såååå skönt... vill inte överdosera....

fikade med min käre sambo när jag återvände till stan och vi messade under min bussresa om att vi måste kämpa lite för att hitta tillbaka till den kära känslan... älskar ju honom och är inte redo att ge upp om oss.. han har betydit såå mkt för mig... vi bad båda (han först) för allt gnällande vi hållt på med sista tiden...

Kommentarer
Postat av: Linda

1:a skoldagen avklarad=)

Hur verkade det nya "gänget"? Var det mycket blandat (kön, ålder...)?

2008-09-02 @ 10:21:37
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0