mens och dom!!!

jag har fått ett par saker idag...
1. min mens så nu slipper jag det på mallis.. iallafall de flesta dagarna..
2. min dom från röntgen.. som var okej
de skriver ju så knappt en undersköterska begriper men jag tror att jag kom
fram till att det var ett par saker de sett men det var inom normalgränserna..
det stod nummer om man vill fråga och jag ska ringa imorgon bara för att..

skaffade mig även euros idag.. det är alltid lika kul men förvirrande...
brukar begripa just innan hemresan vad saker kostar.. för jag är rädd....
men jag får väl tjata på mina klasskamrater tills de blir less på mig...

ska leta kläder imorgon, tvätta på onsdag och packa på torsdag...
blir kanoners... verkligen... ska bli kul.. men detta är min första utlandsresa
utan per (en gång med mamma med) stå på egna ben...

gjort mitt spanska prov idag och nyss gjorde jag min läxa...
känns oki men grymt svårt... men det reder sig nog

jag mår iallafall bra över mitt beslut att spara pengar på att
åka buss.. det gynnar mig men inte min skolkamrat.. men tyvärr
kan jag inte skänka bort 800kr per månad för att hjälpa henne...
skulle jämka mig om jag hade överflöd med pengar.. men jag har inte det...

kram och tack för att DU läst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0