höst...

hu... ikväll sitter jag i soffan.. under filten
kallt kallt... och i radhuset har vi dyraste elvärmen..
så beslutet var sånt att försöka stå ut iallafall
till 1.e oktober...
innan vi sätter på värmen...
lite mysigt är det.. under filten med tofflorna på....
gosa lite och krypa intill...

äta lite då blir man varm ett tag...
av näringstillförseln..

ser på sjukhuset på tv...
saknar mitt gamla trygga jobb faktiskt..
lite granna... det känns lite ovant med allt det "nygamla"
lite otryggt.. men kommer säkert bli kanon...

har tagit kontakt med min vän... om en ev. blivande praktikplats (läs lia)
känns rätt... men jag är som sagt inte säker på att hon håller med mig...
känns spännande...

kan inte älska denna datorn (låne från skolan)
den och jag kommunicerar inte riktigt på samma nivå ännu..
eller inte alls tidvis.. usch.. men jag hoppas vi får till det...
så småningom eller helst med det samma...

kram på alla som läser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0