helg...

ja då var det helg..
måste tacka igen för svarsmailet om alla jobbfrågor...
kan bli ngt där kanske...

är på partyhumör... känns inte som jag får med mig sambon på bus
han är inte så dansant om man säger så... och jag gillar inte pubgrejen
inte om det är bara han och jag... iallafall..

men vi ska ut med klassen på onsdag och då kanske det blir lite röj
de är ju unga och man har hört & sett hur de håller på... ska bli kul!
känns lite trist att jag bor här och pendlar hem var dag..
då man missar allt kul utanför skolan... men så är det väl att vara vuxen

varför har jag så svårt att acceptera att bli vuxen...
jag vill inte... vill busa och vara "oansvarig"

nu ska jag / vi fira helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0