helg

helgen är så här & ännu en skolvecka ahr passerat..
det är med en suck, då det varit en intensiv vecka..

kulmen var i går när jag höll ett tio minuter långt
föredrag framme vid katedern.. vilket inte är mitt
starkaste kort i skolan... efter åren i grundskolan..
men det gick bra.. jag var skit stirrig och är inte nöjd
med min insats alls.. men alla skrattade (med mig)
och jag fick beröm av klasskamraterna och läraren efter
så jag får väl tro att mitt budskap gick fram, men jag
själv har en minneslucka på en kvart känns det som...


iallafall.. i onsdagskväl var vi ute med klassen
på olearys och käkade... det var skojsigt..
även om de flesta var trötta och gick tidigt..
dock var vi ett tappert gäng kvar som hade kul
verklien kul och en tjej som jag kommit att tycka
jättemkt om lät mig utan problem stanna över natt...
hon är verkligen go... vi partade och snackade...


annars har det (som vanligt) varit lite tjafsigt
eller iallafall snacksamt i min lilla grupp av
pendlare.. & jag vet inte om vi löser det...


nu ska min han o jag få ett par dagar tillsammans
vi har inte setts ngt alls i veckan igentligen...
& idag verkar t&m kommunikationen funka...
vill a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0