första veckan

så där ja.. då var första veckan avklarad... underbart..
det har gått bra..
jag blev erbjuden att samåka.. och det har funkat kanon..
de jag samåker med är bra tjejer.. ena kan bli en riktig vän
och den andra borhalvvägs till skolan och är äldre än oss...
Lina kan iallafall bli en riktig vän.. potensialen finns det känns...
ända kruxet med samåkningen är att jag först måste ta mig till
andra sidan stan.. men än så länge funkar det bra med cykel
sen blir det buss.. synd att det är lite långt att gå i vinter..

skolan har varit mkt "lära känna varandra" med lite olika kvalitet
idag skulle vi kanske kunnat stanna hemma men det sa ingen..

iallafall.. lina och jag var och shoppade efter och det var kanon..

ryggen har med hållt bra..
även om det fortfarande är bättre att stå och gå än sitta
men man kan inte välja det.. stolarna gnekar bra..
men de skulle lösa det.. vi är fler som har ont
och vi sitter hela tiden och flyttar oss på stolen.... *ler*

mkt inputs till kvalitetsblogg denna veckan..
men nu vill jag bara koppla av och återkomma sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0