dag 2

så var då andra dagen avklarad...
känns bra.. vi kommer bli en bra klass...
24 tjejer 2st 40åringar 3st mellan 28-30år resten mellan 20-26år
& 1st ensam kille i 25års åldern..
vi är från hela sverige.. från Lule i norr (mkt kvar sen ändå)
till lund i söder.. sen tror jag från överallt...
vi har olika bakgrunder och erfarenheter i en blandad mix...

haft den stora hemska presentationsgenomgång idag...
där vi för teambuildningen uppmanats att vara öppna
för att stärka gruppen, finna tillit och jobba bra tillsammans..
kändes tufft men så var det för alla.. vi var flera som hade tjockt i halsen
men tre st som rent grät då de berättade om saker de upplevt...
vi har lovat varandra "what happens in classroom stays in classroom"
vilket känns ruskigt bra..

alla papper till csn har verkat funka och jag får de pengar jag vill ha..
vet inte om det ändrats sen jag pluggade sist men jag tycker att det inte
känns såååå hemskt fattigt, kommer få just över 9tusen varje månad
lite mindre i maj och inget juni, juli & aug.. men då kommer ju jag få lön så..
och vi får ju pengar nu om en vecka och har ju nyss fått lön och har lite lön
att vänta i slutet av september... så det kommer lösa sig... det är jag säker på..

värken... ja jag har inte (korkat nog) tagit ngn tablett idag än..
ska göra det nu för jag har haft lite värk under em..
fick en röntgentid idag.. så klart på en tid som jag inte kan ta 11/9
men jag ska ringa om det imorgon..

ska så på utflykt imorgon.. en guidad rundtur i höga kusten imorgon
för att se guidteknik, mikrofonteknik och höga kusten såklart... underbara natur
nästa vecka blir det en ännu lite längre tripp till Ulvön... med övernattning
& troligen surströmming... då det är det klassiska..
men jag kommer inte vara den enda som kommer bli grinig så det funkar...

sen bär det iväg till mallis.. 4/10-11/10... med allt det kan innebära..
verkar vara en kanonskola det hära...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0