trött.. less...

usch allt kommer igen nu...
all styrka som jag la ner förra veckan för att vara stark för mamma
vred tydligen musten ur mig.. har haft oförklarligt svårt att sova en tid...
eller det är väl inte oförklarligt.. det beror med all säkerhet på allt som varit
det började när mamma var sjuk utan diagnos.. och fortsatte sen...

jag har haft långa dagar nu med.. skolan.. pendlingen.. mamma..
hamnat efter i skolan (en vecka efter) och kämpat på...

önskar att jag kunde förstå alla
hur mkt det betytt att de funnits där...
bara det att man ser att bloggen är välläst...
alla msn.. blogg inlägg och kramar... tnx...

kroppen har med tagit stryk..
har ont överallt nu.. men jag hoppas att det är övergående..
jag har inte tid att vara borta mer.. och mamma behöver mig...

kram och gonatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0