mamsan sjuk...

ja.. var så uppe i ottan och med mamma till sjukhuset
de hittade "fri vätska i buken" och la in henne för utredning om varför
och tappning på vätskan.. men jag har gott hopp...

hittade en lucka på måndag för att luncha med min höggravida väninna
det känns nice för jag har inte träffat henne på länge (2mån) så det är dax
he lite jobbigt att skolan gjort mig lite asocial med mina vänner..
men jag försöker (när jag inte är på mallis) uppdatera bloggen....
ringer och msnar så ofta & mkt jag hinner och orkar med...

älskar min skola och vet att första året är det tuffa skolåret..
det har redan börjat bli mer och mer självstuder....

återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0