mamma

så var då mamma till doktorn
han tror hon har vätskefyllda cystor i äggstock eller buk
de ska vara ofarliga och opereras bort..
eller punkteras med sk titthålskirurgi....

här försöker jag länka till en artikel jag hittade på nätet
http://www.blt.se/nyheter/karlskrona/svullen-var-en-stor-cysta(641351).gm

hoppas att det bara är det nu...
hon ska få komma på rtg och undersökas vidare..
läkaren var jättenogrann och mamma kändes lugn och trygg efter
jag var där ikväll och vi har pratats... och kramats...
usch vad jobbigt det var att sitta i skolan & vänta på telefonsamtalet...

förutom det känner jag mig stressad över resan
jag har ingen koll och ingen per med mig.. hur ska det gå..?
känns lite läskigt... och jag som är gamkärring i klassen
men ack så oerfaren..... huvva...

nu ska jag få sambon att lyssna lite och sen ska jag duscha
och ligga i min säng nerbäddad innan 23
hade svårt att komma upp imorse efter en uppesittar kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0