inget nytt...

nej inget nytt alls med mamma..
vätskan verkar vara borta 12liter kom ut sammanlagt...
de ska göra en röntgen imorgon.. 
som kanske ger svar på varför...
känns halvbra.. jag vill veta så de kan behandla om det går 
men vill inte ha besked ändå....
är ju (såklart) så rädd för ett dåligt besked....´
men hoppet överger en inte... inte så lätt...

mamma hade det bra i helgen.. de pysslade om henne 
& tappade på vätska vilket underlättade för henne
men nu har hon haft lite ensamt & trist ett par dagar
och fått tid att fundera... hon var lättretad igår.. 
och idag med men idag "erkände" hon att hon är rädd...

när jag skulle gå sa hon "hoppas vi ses imorgon"
inte lätt att varken hålla tillbaka tårarna eller gå då
men vi har kramats mkt idag och stöttats...

jag var "back in school" idag,,
var dubbelt.. vill vara med mamma men skönt att få tänka på annat...
men svårt att fokusera (iallafall på svåra och meningslösa spanskan..)
hann med mamma ett par trötta timmar på kvällen...

skönt med vänner... 
de hör av sig "i ett" så jag känner verkligen at de finns där..
tack gode gud för dem alla...
behöver dem verkligen nu och de finns för mig.. fantastiskt...
min älskade väninna sen lekis... tusen tack!!!!
och min käre sambo såklart som håller hårt om mig om nätterna...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0