flygfärdig... ;)


jaha.. då var man i packtagen..
snart packad och klar för ett soligt mallis..
känns fantastiskt faktiskt.. ska bli så kul...

mamma känns oki.. visst är det skarpt läge..
men jag kan inte göra ngt för henne hemma heller..
hon är stark och kommer att klara sig bra..
och jag må vara iväg men inte längre bort
än ett mobilsamtal.. känns oki som sagt..


jag kommer sakna henne per och nätet
hur ska jag klara mig utan att blogga??
nej jag kommer inte klara det utan kommer
se till att komma åt en dator och sköta om
mina internetbaserade kontakter.. de är viktiga
precis som att jag kommer ringa hem och messa hem
förstår inte hur man klarar sig utan internet

hur gjorde man innan???


har fått uppslag till pers födelsedag i vår
han fyller ju jämna år och det ska firas..
med en kryssning.. riktig kryssning...
och de är inte dyra.. man kan få en jättefin
resa i medelhvet och det kostar inte mer än en
ordinär charter.. fick jag veta i skolan idag..
kollat upp det och så är det...


nehe jag har tvätt och packning att fixa med...
vill på peka att detta inlägg är skrivet på bussen
jag satt utan internetuppkoppling och skrev detta
offline för att sedan bara klistra in det...

kram på er som läser och snälla ni..
misströsta ej.. jag har er i tankarna under min
vecka i Mallis.. även om jag inte kommer åt datorn
i den utsträckning som jag kunnat önska...

och ni kommer att bli uppdaterade så småningom...

ha en bra vecka... så höres vi... kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0