skolaveckan sista timmar

har bara ngra timmar  kvar på skolveckan... sen är det helg..
men helgen är kort.. och det är sååå mkt man vill hinna med

ibörjan av min utbildning var jag så duktig.. vaknade tidigt och somnade tidigt
men det höll inte i sig så länge.. tyvärr.. det var trist men nyttigt...
det är verkligen en omställning att "jobba" må-fr 7-16
att gå upp tidigt (6) fem mornar i rad.. och bara vara ledig lö-sö
jag tycker snarare att detta borde klassas som "obekväm arbetstid"

usch ja är verkligen inte gjord för att gå upp såå tidigt varje dag..
eller inte gjord för att lägga mig kring 22...
det är det som gör att helgen blir kortare... då jag måste få sova ut..

men men... hur det är så är det bara att gilla läget...
mamma har det bra och ska in för nya cellgifter på torsdag
(ska få var tredje vecka fram till jul, sen efter jul opereras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0