såklart

helt sjukt...
mamma fick samtal från onkologen imorse
15 min innan hon skulle fara till dem..
de berättade att de tyvärr glömt att ringa under gårdagen
för att berätta att hon tyvärr inte kunde komma för cellgifter
denna veckan heller då hennes njurvärden inte var bra
de ringer en kvart innan hon ska fara...
mamma fick reda på provsvaren i tisdags eftermiddags...

hon hade ingen mat hemma eftersom hon skulle äta på sjukhuset
och rensat kylen för att hon skulle dit....

så vi hade krissamtal imorse så jag kom iväg sent till skolan
och missade förmiddagslektionen i engelska (ingen lessen över det)
men det känns verkligen som en rätt prioritering...
men det hade vi sluppit OM de ringt igår eller så... *ilsken*

hon har även innan idag haft ett par tunga dagar psykisk
då rädslan över cancern och döden hunnit ikapp henne
och all väntan på cellgifterna gör inte saken bättre...
så det har varit mkt gråt och mkt samtal ett par dagar...
hon har även sovit dåligt en tid men nu fått nya sömnmedel
så jag/vi hoppas det blir bättre..

skolan...
jag blev projektledare över ett av de "riktiga" projekten
och ska med två klasskamrater planera resan till ishotellet
som ska genomföras i månadsskiftet jan/feb...
så nu är det bara att jobba jobba jobba... ska vara klart den 9/1
känns bra och spännande men mkt jobb såklart...

tur jag har min Han i allt detta..

kram till alla som läser




Kommentarer
Postat av: Anna

men herregud så dåligt av sjukhuspersonalen!! grr...



det verkar vara mycket jobb i skolan men samtidigt låter det super kul! ishotellet skulle jag verkligen vilja uppleva!!



Ha nu en mysig advent!

En stooor kram till dig och din mamma!!

2008-11-28 @ 11:25:55
Postat av: Linda

Det var ju typiskt att dom missade att ringa mamsen tidigare. Tur iaf att hon inte hann ge sig iväg. Men du är iaf en bra dotter som ställer upp på mamma när det krisar å finns där. Självklart måste hon gå före skolan i sånna lägen.



Tänker på er (som alltid).



KRAMAR OM

2008-11-29 @ 21:43:36
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0