pustar ut för nu....

känns såå himmelskt skönt
jag har gjort och klarat av spanska provet

vi hade bara provet idag och när jag lämnat in
frågade min urgulliga lärare hur det gått för mig..
halvbra blev mitt svar då jag var lite osäker
jag hade ju min pendlingskollega att vänta på
och när hon (som var sist) var klar sa fröken att
hon kollat igenom mitt prov och det hade gått jättebra....

hon hade inte räknat ihop det så jag fick inte
veta betyg men jag är nöjd med ett G (vi kan bara få ig-vg)
men klart jag kan önska ett vg...

vi har nästa utmaning redan imorgon då vi ska
debattera på engelska.. för ett ämne som fröken valt...

vi är då två & två & det kan bli så att jag slipper undan
för min "partner" är sjuk... vet inte hur fröken tänkt..
vill hon att jag gör det så gör jag väl det då..
per ska få hjälpa mig med uttalet ikväll (fusk?)


mamma fortsätter att pigga på sig..
hon var idag på stan och lämnade igen böcker (biblan)
& lunchade med ledsagaren... så skönt att se att
livet inte var slut för henne.. jag var rädd där ett tag


känns på topp faktiskt..
provet är avklarat.. tuffat till mig inför engelskan
mår bra.. har det bra och mamma klarade livhanken...
jag kan inte klaga.. nej jag har inget att klaga på...


kramar om min läsare, väninnor, sambon och mamma
ps jag har inte hört om ngn bebis ännu...


Kommentarer
Postat av: Linda

GRATTIS till provet, gumman! Så himla skönt det måste kännas. Å jag blir så glad att du verkar må lite bättre nu=)



Bamsekram

2008-11-12 @ 10:28:24
URL: http://sambomedkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0